تصاویر جدیدی از محیط ویندوز ۱۰ برای گجت‌های موبایل منتشر شد‍
تصاویر منتسب به ویندوز ۱۰ برای موبایل تصاویر منتسب به ویندوز ۱۰ برای

در مراسم ویندوز ۱۰ که مایکروسافت در آن به معرفی نسخه‌ی جدیدی از پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ پرداخت، ردموندی‌ها وعده‌ی نسخه‌ی جدید ویندوز ۱۰ برای گجت‌های موبایل را نیز دادند، و حالا تصاویری از محیط این سیستم‌عامل منتشر شده است.

برخلاف گذشته که مایکروسافت سیستم‌عامل خود را برای گجت‌های مختلف با نام متفاوتی عرضه می‌کرد، نسخه‌‌ی جدید ویندوز ۱۰ نام خواهد داشت که برگرفته از رویکرد مایکروسافت برای ارائه‌ی یک سیستم‌عامل یکپارچه است.

البته رویکرد یکپارچه در قبال تمامی فرم‌فکتورها نشان‌دهنده‌ی شباهت کامل نسخه‌ی دسکتاپ و موبایل نیست. ویندوز ۱۰ برای موبایل برای استفاده در گجت‌هایی با سایز صفحه‌ی نمایش هشت اینچ بهینه شده است. تصاویر منتشر شده از محیط این سیستم‌عامل توسط وب سایت چینی ITHome راهی اینترنت شده و می‌توان با دیدن آن به این نتیجه رسید که اپلیکیشن ضبط صدای ویندوز 10 از زبان چینی پشتیبانی می‌کند.

براساس تصاویر منتشر شده، کیبورد ویندوز ۱۰ می‌تواند به سمت چپ یا راست نزدیک‌تر شود که این موضع در زمان استفاده از گوشی با یک دست بسیار کاربردی است. از جمله‌ی موارد دیگری که در تصاویر پیشین منتشر شده به چشم خورده بود، مرکز اعلانیه‌های سه طبقه‌ی نسخه‌ی جدید این سیستم‌عامل بود.

نظر شما در این خصوص چیست؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: رایانه ، سرگرمی ، گجت ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 19 بهمن 1393برچسب: Microsoft windows 10 windows 10 mobile, | 10:8 | نویسنده : C A R B O N |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ستاره مادرید